EASYTONE

Jedinečná kombinace rekondice a posilování jednotlivých svalových skupin. Nezáleží přímo na fyzické kondici, přizpůsobí se každému bez ohledu na věk a fyzickou zdatnost, v rámci svého funkčního rozsahu pohybu. Posilovací křesla mají regulovatelnou rychlost (zátěž). Působí na kardiorespirační systém. Jedná se tak o velmi účinnou metodu spalování tuku, odstraňování celulitidy a tvarování postavy. Nově zde můžou i velmi zdatné klientky cvičit jako v posilovně, neboť křesla lze nastavit i pro velmi namáhavá cvičení.

Otevírá se možnost nejen pro ty z vás, které potřebujete dotvarovat postavu, zpevnit svalstvo a odbourat přebytečný tuk ale i pro ty, které trápí obezita, bolest kloubů, svalové dysbalance a špatné držení těla.

Pokud má klientka nějaká zdravotní a pohybová omezení, stroj se jí přizpůsobí individuálně a nikdo se nemusí obávat, že by toto cvičení nezvládl. Jedinou nevýhodou oproti cvičebním stolům je, že si již klientka nepoleží, což někdy způsobuje časté odpočívání namísto cvičení, ale posedí si, což ji více nutí procvičovat potřebné partie a tím je i efekt cvičení kvalitnější. Kdo nevyzkouší – neuvěří, co vše Easytone dokáže.

Důvody, proč začít s programem řízeného cvičení:

1. Vypadat atraktivněji 

2. Cítit se zdravěji a šťastněji 

3. Posilovat a zpevňovat 

4. Redukovat a řídit svou váhu 

5. Zvýšit tělesnou obratnost 

6. Předcházet civilizačním nemocem 

7. Podpořit imunitní systém a zvýšit tělesnou odolnost vůči infekcím 

8. Zlepšit ohebnost a pohyblivost kloubů 

9. Urychlit zotavení po úrazech 

10. Zvýšit odolnost a získat sílu 

11. Zlepšit tělesný metabolismus (více svalové hmoty pro regulaci tělesného tuku) 

12. Získat nové přátele

 

S sebou na rekondiční křesla: tepláky, tričko, tenisky, ručník. 

Není nutné se předem objednávat, během provozní doby můžete přijít kdykoliv.

 

Polohy:

 

1. Waist Away

Procvičuje dolní část zad, břišní oblast a pas

2. Chest and Legs

Procvičuje hrudník, ramena, paže, nohy, břišní svaly, horní část zad, hýždě a boky.

3. Tummy Crunch

Procvičuje břišní svaly, dolní část zad, hýždě, nohy, boky a pas.

4. Side bend Stepper

Procvičuje pas, boky, břišní svaly, paže, ramena, nohy, hýždě a dolní část zad.

5. Fly´s and Thighs

Procvičuje horní část zad, břišní svaly, ramena, hrudník, paže, hýždě, vnitřní a vnější stranu stehen.

6. Seated Climber

Procvičuje ramena, paže, horní část zad, nohy, pas a břišní svaly.

Cvičení je pro dobré zdraví nezbytné. Slouží pro udržování správné funkce našich orgánů a pro zabránění úbytku svalů. Cvičení udržuje a zlepšuje tělesnou pružnost, udržuje mladistvější a atraktivnější vzhled a také zlepšuje držení těla. Má blahodárný vliv na náš metabolismus a celkovou duševní pohodu, vyrovnání se se stresem, nespavostí a celkovou vyčerpaností. Bylo prokázáno, že pravidelný cvičební program pomáhá odvrátit srdeční infarkt a kardiovaskulární onemocnění, plicní potíže, cukrovku a osteoporózu. Je snadnější regulovat vysoký krevní tlak a cholesterol. Ať je vaše tělo v jakékoliv formě, okamžitý zdravotní účinek posilujícího programu řízeného cvičení vám pomůže shodit centimetry, rychle zpevnit ochablé svaly do původní podoby a snížit hladinu tělesného tuku.

OTEVÍRACÍ DOBA

PONDĚLÍ - PÁTEK:
8:00-20:00
SOBOTA
8:00 - 12:00

ADRESA

Coufalova 8
Znojmo, 669 02
Dvorní trakt. Parkování ve dvoře - 2 místa

e-mail: info@lady-fit.cz
Tel: +420 777 857 140

OTEVÍRACÍ DOBA

PONDĚLÍ - PÁTEK:
8:00-20:00
SOBOTA
8:00 - 12:00

 

ADRESA

Coufalova 8
Znojmo, 669 02
Dvorní trakt. Parkování ve dvoře - 2 místa

e-mail: info@lady-fit.cz
Tel: +420 777 857 140